fredag 8 maj 2009

1 dag kvar....

Jaha, då har man fått vakna till en ytterligare underbar dag med sol och en tanke på att i morgon.... fattar inte att i morgon ska vi få kränga på jobbarbrallorna. Tror inte att Kent känner likadant :) han som har ju dessa byxor på sig jämt iaf. För mig ska det bli lite speciellt. Hoppas på fint väder. Idag är det besök hos Arkitekten igen, spännande ! Men det känns som att det är ganska färdigt och vi är nöjda till 100 % med det som vi ritat. Får en beslutsångest på hög nivå ofta över ritningen, är så rädd att vi ska ångra oss med planlösningen och att något inte ska bli som vi tänkt oss. Men det känns så bra med det vi åstadskommit.

Planer för morgondagen är:

Våran kära älskade kompis El-Jörgen ( herr Pinkenstråle) kommer och knäpper av elen så vi slipper att få i oss det första dagen. Har ju redan ett hår som är ganska fluffigt och Kent behöver ha sitt kvar.

Trädfällning på nivå svår, hoppas inte att hjärtat Kent litar för mycke på mig och mina kunskaper för då lär både vi och de som är i närheten få något i skallen och jag hoppas inte i min fasa att någon som är rädd om sin bil parkerar den i närheten för då lär det få göras cab på måndag av bilen efter att taken blivit platta.

Garaget som finns på tomten ska vi börja riva inför söndagen då lillebror kommer med stora grävarn och ska börja mangla....

Ja, jag tror att vi kommer att ha och göra hela helgen så vi laddar i kväll med lite rökt fisk och ett glas vitt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar