måndag 21 mars 2011

BURR-MÅNDAG


Ja då var det måndag igen och en ny vecka. Vecka 12
Oj vad veckorna går och våren kommer mot oss sakta. Iaf känns det så när vi har så fina dagar som det varit i helgen. Värre med vädret idag men men, så är ju mars månad.

Så mysigt när man köper lite blommor och har hemma och solen skiner. Har blivit väldigt förtjust i dessa blommor hux flux och vet inte varför ?? det har bara blivit så. Förra året tyckte jag att det var mer eller mindre ogräs med dessa. Kommer ihåg att vi hade hela landet fullt när jag var liten, var nog därför jag känt så.

Ja och nu ligger min lilla mormor också på Mälarsjukhuset och är dålig. Detta tar aldrig slut känns det som. Nu är hon 93 år gammal och levt ett väldigt bra liv men det är ju ändå min lilla lilla mormor.
Tänk vad tråkigt när man fått mått så bra hela sitt liv och levt livet och sen behöva sluta så här tråkigt. Nej en sak jag vet iaf är att både farmor & farfar har varit skonade mot sånt och fick bara pang somna in. Det är ju iaf det bästa.


Åter till husbygget som blir lagt på hyllan när så mkt annat händer men så igår fick han en kick och snickrade färdigt våran lilla bastu. Den blev så fin, våran lilla bastu så igår kväll tog vi en BASTUPREMIÄR !!! Mkt skönt må ja säga och riktigt skönt för kroppen med den värme som blev. Kroppen är väldigt trött efter alla väderomslag och allt runt omkring så det kommer nog bli en sittning i kväll med :)



Nu blir det en tur till farbror doktorn för ett par åtgärder och jag hoppas han kan fixa både min arm och min fot. Återstår att se !


Ha en bra dag trots att solen inte skiner på oss i dag

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!

    Inte undra på att du inte såg lika glad ut som du brukar sist vi sågs!
    Om du vill följa min blogg så har jag ny adress...min gamla blev kapad eller nåt!
    Kram

    SvaraRadera