lördag 5 mars 2011

HEJA REBECKIS

Lilla gumman som rider på så stor pålle. Livsfarligt ! Nej då men hennes otroligt fina häst är ju så BIG. Helt enorm...
Vi var till Vilsta i dag och tittade på när hon tävlade i hoppning. Helt galet högt och jag har totalt tappat minnet att jag faktiskt ridit själv i många år. Fattar inte att jag vågade ärligt talat. Men jag gjorde ett antal avåkningar som gjorde att jag inte vågade mer.

Iaf så gick det bra och hon var så duktig. LILLA tjejen på STORA SELECT.

Rille har ju blivit stalldräng. Mockar skit och klär av och på hästen.


Tänk vilken lördag det varit i dag. Strålande sol och riktiga vårkänslor hände i luften. Tog en promenad i det vackra vädret och sedan blev det ett besök på Ming innan stallet kallade på oss. Nu blir det filmtajm i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar