lördag 16 juli 2011

VOVVEBESÖK



Hemma igen efter en liten kort vistelse i FORSVIK hos syrran. Nu fortsätter altanbygget och trots bara ett par dagar borta så är det så nice att komma hem. Nu är det färdigt med långsidans golv och det ska tydligen börjas med räcket i mellan. Varvas lite mellan golv och räcket men det blir nog bra när det blir färdigt.
Måste ju iaf säga att solen saknas oss lite även om jag inte är så där superkär i det varmaste vädret precis men lite mer kunde den runda gula saken visa sig.



I Onsdags så hade vi lite finbesök av den största systern & Lars samt deras Sofias lilla, lilla hund. Åh vilken söt så nu vill jag ha en vovve att bära omkring med i väskan jag med :)
En liten hund med jag vet inte alla dess sorter av raser. Fattar mig inte på så mkt med hundar men det var en så snäll, söt liten rackare som vi fick busa lite med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar