onsdag 27 juli 2011

UPPDATE PÅ SEMESTERN

Hallå alla semesterfirare och jobbare. Dålig uppdatering så här på semestern kan man ju säga. Hinner ju inte med eller rättare sagt så har man annat roligt för sig.
Vad har hunnits med ?
Jo en tur ner till syrran och hennes Khille. Kortvisit men trevligt var det. Sen så tog vi en tur till Göteborg under förra veckan. Liseberg och lite hotellmys !

LISEBERG ? oj vad man inser att man blivit gammal eller kanske äldre. Vågar ju inte åka karuseller längre !!!! Vad är felet ? Jo.. men inser hur ont det gör om man skulle flyga ur den eller om karusellen skulle gå sönder.

Men Rebecca & Max åkte på som galningar. JAg åkte iaf BALDER men fick där en näradödenupplevelse USCH !! men vad gör jag sen efter ett par timmar ?
JO, SÄTTER MIG I DEN NYA KARUSELLEN ATMOS FEER eller vad den hette. En karusell som man iaf sätter sig i fastbunden och åker rakt upp 147 meter, ja 147 meter rakt upp sakta för att sedan bli nertappad i 110 km !! GALET HELT GALET och den fick barnen mig att åka. Måste ha varit MAX fel. Men han höll mig i handen på vägen upp och berättade lugn när vi satt längst upp att det var väldigt vackert där uppe. Ja han berättade eftersom jag blundade krampaktigt hela resans förlopp.

SÄGER BARA ALDRIG MER !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar