söndag 22 maj 2011

HEMLISEN ÄR ÖVER NU....

Ja nu kan vi berätta den sista veckan smussel med allt.
Lillebror & Sophhhiiiii har nu utökat V:n. Först VOLVO och nu VILLA. De har köpt ett så väldigt gulligt, fint, rött hus med vita knutar.
Ett litet drömprojekt som de kommer att flytta in i nu i sommar. Åh vad det snurrar i deras skallar nu !

Nu hoppas jag att min älskade lilla lillebror förstår mig och varför jag tappade mitt hår under vårat husbygge :) tror kanske att det var mer Struman
som jag oturligt nog fick just då men han kan ju gott tro att det var det andra :)

Lite projektering har vi allt haft och lite takttik inför den ljuva budgivningen som var. Lite hustips och lite planering med våran bästa byggherre KENT. Åh vad spännande det kommer att bli.



PUSS PUSS och ett jättegrattis att ni fick det lilla fina projektet. Ni kommer att få det så fint så nu är det bara att planera på i erat fina, mysiga hus i Slagsta.
VÄLKOMMEN HIT PÅ RIKTIGT SOFI och nu är det allvar.

PUSS för husköpet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar