måndag 23 maj 2011

MÅNDAG IGEN

Ja så här ser det ut när nu snickarn börjat knåpa på carporten. Blev lite försenat pga mkt jobb men nu så står den snart här på våran tomt.

Ännu en maj-helg har passerat och nu återstår bara en helg kvar sedan är vi i JUNI månad. Inte klok vad fort det går. I dag har vi väl nästan storm här. Stormen Gudrun kom jag och tänka på när jag var runt på tomten och jagade trädgårdsstolar när jag kom hem. Hoppas det ger sig snart för det är inget vidare och vara ute precis.

Vad hände i helgen med huset ? Jo Kent putsade klart 4:e sidan och nu återstår målning sen är det som sagt nästan färdigt. Sen är det bara hängrännor som ska monteras dit och sen så......


Vi hade besök av en kille i fredags som inte bara var lite sugen på att ta en sväng i den lilla bilen. Synd Alex att jag tagit ett glas vin annars hade vi tagit en repa men de ska hållas.....grabbarna kan gott flukta lite eller rättare sagt MYCKET.


De mest njutbara i år igen är naturligtvis vattnet som vi njuter så av.
Vi säger igen att man kan liksom inte förstå att man bor
mitt inne i city när man sitter på tomten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar