söndag 4 september 2011

HÄLSNINGAR FRÅN TURKIET

En liten bild på min syster när de var här på minisemester. Uppriggat för att inte Khille skulle gå och ramla ner för trappen mitt i natten efter ett par öl eller tre.


Ja då är vi en bit in i september och det är sommarvärme
?? Jo i dag är det värsta sommaren ute och det var det i går med. Gårdagen tillbringades i Stockholm. Max tävlade i en Inlinestävling där så starten gick i går morse kl. 9 dit upp. Jag hoppade av på stan för att skrutta runt lite och kolla lite höstkläder och mysa lite på stan. Killarna åkte sedan ut mot Vällingby där tävlingen hölls under hela dagen.

Jag som sagt var på stan och ja ! fick med mig en hel del hem faktiskt, inte likt mig men så blev det. Myste lite på HÖTORGET bland allt helt underbart som bjuds på där.

När eftermiddagen kom så tog jag tunnelbanan dit ut och då var tävlingen igång för fullt. När alla killar kört färdigt och fått sina fina priser så bar det i väg mot City igen för körning i inlinesparken där.
Grabbarna hade en superdag och de var inte bara lite trötta i bilen hem. Firade på vägen hem med lite Mac Donalds för våran kille som tog en 3:e plats !!!!


I bland så har man inte bara lite tur utan massor med tur.... Vi har sagt hela semestern att det skulle behöva röjas nere vid ÅN för våran utsikt och jo vad vaknade jag till i fredag ??? Jo en traktor som röjde ... snacka om att han röjde, tog allt längst ån och det blev ju hur bra som helst och nu när det växer upp så blir det nytt. Han kom som på beställning !
Tack underbara traktor !!!


Grillbyggarn, lampsättarn igång för fullt igen. Projekten hålls på för fullt med nu på våran altansida LOWE LOWE LOWE, blir kanoners !


Och sist men inte minst så en STOR solig, underbar sommarhälsning från det "HOTTIGA" TURKIET där brudarna nu är. Superbra hotell fick de också och just just nu så ligger de och steker vid havet i Alanya !!!

1 kommentar:

  1. Tack för en mycket mycket trevlig vistelse hos Er!! Kommer snart igen... Kramis från Syrran % Chille

    SvaraRadera