måndag 5 september 2011

LITE PICS

När killarna fick nya bilar så flörtade jag till mig en ny cykel trots att jag har en ny fin hoj men ja vill osså ha :) så snälla Goran på PEUGEOT-huset fixade snällt fram en + vilken service det är där. Lånebil och snabb leverans... ja det är skillnad det mot andra ställen.
Min hoj iaf som jag vet säkert att Max ska ärva efter mig.
Han tyckte vi kunde byta något med varandra och ja ! jag undrar så vad i så fall han ska byta med mig ??? kanske ett par inlines-däck el. något liknande så jag sa att det fick vara men han tog sig iaf en provtur.


Bilder från TÄVLINGEN i helgen, här är MAX uppe och gör en volt och som sagt hamnade på en 3:e plats. Nedan är de trötta vinnarna med sina fina priser !!



En liten bild på syster och hennes hälft förra helgen då det var lite myskväll och lite värme. Lite värme hade vi iaf då men i dag är det storm ute känns det som men då har vi igen en tjej som åter hört av sig att det är så VARMT i Turkiet och så billigt att shoppa så tjejerna pressar sol på dagarna och prutar på kvällarna :)


PUSS Sverige !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar