torsdag 1 september 2011

SEPTEMBER OCH HÖSTINREDNING


Ja då var det SEPTEMBER månad och den första höstmånaden tror jag man säger. Den är iaf välkommen och nu kommer värsta höstmyspulinredningsfix hormonerna fram.
Nu när man börjar vara inne mer så vill man ju fixa till lite.

Så i dag blev det en tur till IKEA Västerås med Rebecca som gärna följer med och håller sällskap. Kände att det är ingen idé att ta med en av det motsatta könet när det ska väljas och man ska ha beslutsångest, vissa blir så trötta på mig när jag ska hålla på: ska jag ha detta el är det kanske bättre med den andra, mattor, gardiner och gud vet allt vad jag skulle ha.

Men vad blev det ? jo ett par BRUNA gardiner, påslakarn och lite annat smått och gott och naturligtvis VÄRMELJUS...

I dag har det också varit ett trevligt lunchbesök med min kära vän Annica från Mellösa, sedan har jag hälsat på min kära arbetskamrat som ligger på sjukhuset och är riktigt dålig så våra tankar just nu går till henne & hennes familj. Tänk vad livet är orättvist !

Nu är det natti natti och i morgon natt går planet med Rebecca till varma Turkiet, usch vd jobbigt att åka bort, tur att man blir hemma och inte fick följa med :)

NATTI....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar