fredag 10 juli 2009

Söta bebis Camilla ....

Var hos Camilla i dag för hon hjälpte mig att scanna in en ritning som var tvungen att fixas med. Hon kan ju allt, allt vad som gäller sånt här men jag vet inte om hon är så duktig som mig på att laga bilar :) Magen är så otroligt STOR. Känns som jag aldrig sett en sådan mage. Helt otroligt ! Antingen har hon värsta bebisen där inne eller annars har jag glömt bort hur en hög-gravid kvinna ser ut. Tror att jag glömt det, är ju faktiskt nästan 17 år sen jag var det själv. Oj oj.... Hon är verkligen så himla söt i sin gravida roll. Det strålar lycka om henne, längtar så till babyn kommer .... Hoppas det är en lite hulligankille.

Måste ju också visa att hon verkligen har ritningen i närheten så hon får komma på taklagsfesten. Man måste ju ha hjälp till för att bli bjuden :) Jag fick inte ta profilbild på henne om jag inte höll för rumpan, fattar inte varför med en sån liten söt, nätt stjärt.

1 kommentar:

  1. Med den här kroppshyddan är det bara rollatorn som saknas för att jag skall likna "du vet vem" ännu mera :-)

    SvaraRadera