söndag 9 augusti 2009

Slut på slöheten :)

Ha ha nu så är det slut på (ledigheten) från husbygget. Vi har haft en helledig helg från bygget. Har varit jätteskönt faktiskt men nu så är det dags igen att dra i gång. Vi behövde verkligen denna helg att ta igen oss från värme och sol. I dag så var vi till Västerås och kollade runt lite på allt. Badrumsinredningar, garderobssystem m.m och ännu med m.m. Jag blir helsnurrig av att gå omkring och kolla. Tror att det är för att jag får 110%:s beslutsångest och blir helnojjig av vad som ska handlas. Åh vad det är jobbigt att välja och ta beslut, rätt beslut. Detta är nog det värsta men det är nog samtidigt det roligaste. Det är ju bara så mycket säger jag till mannen och han bara ler och säger att det kommer att bli så bra. SUCK !!! Kan inte tänka klart när jag kommer in i en tex en inrdningsbutik för badrum. Vill ju ha allt, det ena är ju snyggare än det andra och det snyggaste kommer man liksom aldrig till känns det som för man hittar alltid något bättre. Det är det bästa när vi nu har kollat och haft så lång tid på oss att det känns som att när man väl tar ett beslut om något så känns det så bra. Det är ju inte en sak som ska köpas. Det är kranar, badkar, toastolar, handtag, dörrar, kakel, klinkers och ja allt och jag menar allt. Oj oj säger jag alltid och rullar mitt hår, säger Kent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar