måndag 31 augusti 2009

Värmeslangen dragen

Idag har rörkrökarna gjort sitt. Golvärmen på övervåningen är dragen så det är nu helt klart. Rille var med denna gång och "stripa" eftersom jag jobbade, jobbigt va !!!!!!!!!!!! Ja har ju sagt hela tiden att jag skulle resa bort när det skulle göras men jag han inte dra :) men som sagt så slapp jag iaf. Det är inte lite pul med denna balkong. Dennna balkong har Kent inte lagt ner 1 timme på precis, helt otroligt att det är så mycke jobb för att få dit en balkong. Hade jag ingen aning om att man gjorde så här. Lite omständigare har jag fått höra att det är bara för att den är rund, det är grabbarna pigga på att tala om för mig :) När huset sedan är färdigt så ska ska vi se om det är samma gnäll när de ska in på den lilla toaletten med den SNEA väggen, när de ska ut på den fina balkongen och när de ska kolla in genom de pyttesmåfönstrena på toaletten, då ska ni se att de säger att : Åh, vad bra det blev ! GARANTERAT ... men lite gnäll tål jag:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar