onsdag 25 november 2009

Sjukstuga och puts av smygare

Hemma här är det sjukt, Heffa är idag bättre men hon har absolut ingen röst. Lugnt och skönt :) kan man säga, HOPPAS RILLE KAN DRABBAS LITE MED HI HI... ne då, det har inte varit kul men nu är det över för hennes del. Nu mamma har jag inget att oroa mig över som alla andra och det är sant. Frågan är ju hur det kommer att bli, själv tror jag att detta är så överdrivet och folk får total hysteri. Min doktor sa till mig dag när jag var där att det är ingen fara men man blir jättesjuk av denna influensa när man väl får den. Han avundades inte Rebecca iaf men han hälsade gott till henne att hon skulle utnyttja situationen och köra med oss andra i familjen. Ett litet kort på två nerbäddade hemma i soffan.

Lite status från huset: puts av smygare på undervåningen. Fix inför festen på fredag, den omtalade taklagsfesten äger ju rum då. Hoppas alla är friska och krya och har det riktiga partyhumöret på topp då.



Nu är det Arga snickare och mys i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar