lördag 7 november 2009

Varm höstdag

I dag har jag med varit uppe i huset och gjort lite nytta :) Finns ju inte så mycket för mig att göra heller vissa gånger som Kent säger så jag får fixa med annat. Mat, fika och hålla lite ordning när så orken finns och visar sig också just för tillfället. Jag pyntade lite höst framför entrén och jag hade så massor med längtan att flytta in känslor idag, mer en vanligt :) Tror att man kommer att längta mer och mer ju närmare vi kommer inflyttningen.


Kent och Anders har haft murarsleven i handen hela dagen. Väggarna kommer att vara putsade och slipade, så ska det sedan målas på dem. Det kommer att vara vitputsat förutom ett par väggar som ska göras lite annat kul på. Bilden nedan är lite suddig för lillebror kunde inte hålla sig lugn men sen funderar jag skarpt på att införskaffa mig en systemkamera eftersom jag älskar att ta kort. Kan vara kul att ha en riktig kamera. Vi har en vägg nere på undervåningen där jag har planerat att ha ett jättekort på oss alla sitta, ringde faktiskt fotografen här om dagen för att kolla upp lite detaljs. Blir en övertalningskväll med barnen för att få de att ställa upp, mutor är bra om de inte vill. Eller hur ?

Nu blir det god lördagsmiddag och lite slapp/mys i soffan
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar