fredag 21 maj 2010

Första kvällen

Ja nu har jag fått fart på dator, internet och ja det som behövs. Lovar nu att jag ska lägga ut massor med bilder. PROMISE !!!

Här har ni byggherren själv som öppnar en flaska pang pang, tur att inte Tomas visste det för då hade han säkert kommit på den lilla invigningen :)

Lovar att jag hade en otroligt stolt SAMBO, ja nu är vi sambos. Fy vilken längtan vi haft att denna dag skulle komma....
Som ni ser så såg det ut som att en eller flera bomber hade slagit ner men vad gjorde det när vi fick så god mat. Vi hade dukat runt nya köksbordet och det blev som sagt kanon med ett fyrkantigt bord där alla satt emot varandra. Peter du är ju för bra, tack för hjälpen...

Våra stolta barn trots att Max ser ut som att han inte vill vara med på kort. tror att de tyckte var skönt att dagen med stort I var här !!!


Vi hade bäddat med badrasser nere eftersom inte vi kunde gå på golvet där uppe. Vi låg alla på rad och hade faktiskt lite svårt att somna när det var dags, lite fjärilar i magen hade vi nog vi alla.
Nu vet ni aif att detta funkar så jag ska sätta mig och lägga över alla kort ifrån kameran så ska ni sen få se lite bilder på vårat nu mer boende och vårat STENHUSBYGGE som blev inflyttningsklart :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar