fredag 7 maj 2010

Hej o hå ...

Ja ni allihopa ! tänk om dagararna kunde vara lite längre. Bestå av kanske iaf 5 timmar till. Då skulle det vara bra :) nej då, men just nu känns det som tiden inte riktigt räcker till.

Det är mkt att göra för alla för att det ska bli riktigt färdigt för inflytt. Vi räknar med ev slutet på nästa vecka. måste bara säga iaf att vi bor bra hos mina föräldrar där vi har allt förutom
"enkelt att lägga in bilder på datorn". Dessutom har jag ju lite annat att göra en att fixa det tyvärr.

I huset händer det hur mkt som hellst varje timme, varje fm, varje em och varje dag. Hur kul som hellst.

Duktiga Fredrik har lagt golv, slipat, oljat el laserat eller vad det är man säger och det ska lackas idag för att sen i morgon kunna gå på det för då ska elektrikerna komma och fixa färdigt övervåningen. Golvet blev mkt finare en vad jag trodde faktiskt. Men vilket jobb, herregud ! trodde jag inte att det var så där slitigt och så många olika moment. men nu ligger det där och är så fint...

Tack Fredrik för du slitit så för oss !

Kranar har satts upp överallt förutom i tvättstugan som känns som ett eget kapitel, den har jag knappt hunnit tänkt på.

Målning har skett och tapetsering kommer Tomas och Peter fixa nästa vecka. Anders har fixat med smått och gott i köket. Satt handtag, fixat pop-up och ja han fixar det mesta sånt där pul.

Ja många är det hemma i huset som springer just nu. Ibland så bara fattar man inget :) Ska försöka lägga in lite bilder så fort som möjligt. Har försökt från min Iphone men får det inte att funka. Heffa ska hjälpa mig så ni kan få se lite hur det ser ut eller hur syster yster, för det var väl det du ville ?

1 kommentar:

  1. Ja precis... Sätter mig snart i cadillacen och gasar ;) Nyfiken i en strut ...... Pussar och kramar see you soon <3

    SvaraRadera