måndag 24 maj 2010

Sovrumsbilder

Här är vårat sovrum som görs iordning för att få sovas i första natten. Helt otroligt sjuk tanke, att efter sånt slit och efter så länge få bo här. Vårat sovrum går i beige/brunt och vitt. Mycke lungt och stillsamt för att få ro och få en skön nattsömn :)
Pappa har nu också varit och satt upp mörkläggningsgardinder, helt super säger jag bara om man vill ha det mörkt inne.


Bilden ovan är i Rebeccas rum. Hon kör randigt på tvären i svart/siver/grått. Riktigt snyggt blev det.


Här tapetserar grabbarna grus Idas rum. Hon får ha blommigt i lite samma färger och det passar henne till hennes nya svarta säng vi var och köpte.

Max hade inte tid att välja tapeter själv :) han skulle hem till mobilen och vise verse, 64374752 undanflyckter så dit valde jag en tapet med inlines/skatekillar på. Han är ju en inlineskille så det passade honom bra tyckte jag och hans vägg är ju heller inte så stor så då kan man ju faktiskt tapetsera om när man tröttnar på denna. Kul att ha lite barntapet någonstans och är man barn så kan väl det vara skoj :)

Grabbarna grus var iaf snabbare en mg att slänga upp några våder, väntar på att Tomas snart är tillbaks eftersom jag har två våder i hallen som ska upp.

2 kommentarer:

  1. så jäkla dunder snyggt överallt..... KANONERS säger jag bara !! Och tack för en trevlig helg syster min.

    SvaraRadera
  2. Så himla fint ni får! Har hänt en del sen vi var o kollade:)
    Kram Anna-Sara

    SvaraRadera