torsdag 26 augusti 2010

Dejting med gullet

Ligger här och sängsurfar, alltså har jag tagit sovmorron och ligger med datorn i knät. Underbart att i bland bara ligga kvar och mysa helt ensam. Men ska snart gå upp och fixa för en dejt. Har nämligen en träff med lilla Hugo och hans mamma idag. Ska ner och springa en sväng på stan och kanske och äta en glass för ni ser ju hur gott han tycker det är.

Vet ju inte om jag har lust att gå på något annat ställe med honom och dessutom tror jag han är portad på Ming efter förra gången han, Rebecca och jag var där :) :) eller kanske det är vi som är för att vi inte kan sköta ett litet barn !

Gullet har ju dessutom blivit 1 ÅR här i sommar ! Stora killen numera, fast det är klart att han kan man väl stor som nyfödd om man väger över 4.5 kg när man vill titta ut i världen !
Matar man inte honom tillräckligt fort skriker han rakt ut och det är jag liksom inte van vid numera när mina barn passerat 17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar