tisdag 3 augusti 2010

Hej svejs

Oj vad det var länge sedan. Nu undrar folk vad som hänt ? Är huset färdigtputsat eller :) Nej det är det inte. Vi har semester och tanken var att det skulle putsats varje dag men som alla vet så har det regnat en hel del.
Kent passade samtidigt att få ont i ryggen och legat mer eller mindre i några dagar och det passade väl bra att ta det samtidigt hi hi...

Samtidigt så sköter jag om min faster som numera ligger på lasarettet sedan 2 veckor tillbaks. Har fått in henne på Viktoriaenheten och har nu fått en plats till henne på palliativa om 2 veckor. Hon trivs där och är i gott omhändertagande känner jag. Vi kämpar på en dag i taget och gör det bästa vi kan för att hon ska få det hon vill och behöver. Träffade idag hennes läkare, en supertrevlig och trygg kille som jag lovar kan sitt. Nu planerades lite nytt så nu följs det av vidare behandling med start nästa vecka och vi tar nu en dag i taget.

Ja och sen så är det nu dags för BRÖLLOP på lördag. Vi har fått äran att deltaga på vigselakten mellan Camilla och hennes Fredrik och det ska bli så kul att få gå på det. Det blir ett stort fint bröllop i kyrkan med fest sedan i lokalen brevid. Så nu ska jag pallra mig ner till staden för att köpa en ny vattenfri MASCARA ha ha för jag VET att tårarna kommer att strila ner på mina kinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar