onsdag 25 augusti 2010

Projekt Tv-bänk

I dag har jag börjat projektera tv-bänkar. Ringde naturligtvis våran bästa ..... och bad om hjälp och vad sa ha : Gör en liten skiss gumman så fixar det sig ! så nu är det papper och penna samt google som gäller för att få till det.

Skulle kunna tänka mig något sånt här där uppe i tv-rummet. Enkelt och mkt snyggt. Behöver också ha en till oss på undervåningen.
Den ska vara för tv, stereo och högtalare samt ha hjul så vi kan vända på den och vi ska också kunna skjuta den till ena dörröppningen om vi vill sitta på altanen nästa sommar och glo på TV.
Det är ju bara att skissa lite som käraste PETER säger. Ja som sagt har vi numera inte bara snickeri tillsammans utan också Racing, eller hur ? ses på Mantorp.....



2 kommentarer:

  1. Hej!

    Själv är jag oxå på jakt efter en nu tv-bänk, men för min del får IKEA duga.
    Lyckos dig som har en "egen" snickare, kanke kan få låna honom någon gång? Har mängder av skisser i mitt huvud!

    Ha det bra!

    /Pernilla (Villa Ekensberg).

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen...
    IKEA är så bra på så mycket, älskar det stället också men våran goa snickare är absolut BÄST. Han får göra den ena och sen får IKEA stå för den andra tror jag. Jag vet inte om jag lånar ut honom, ska fundera på saken :)

    SvaraRadera