fredag 25 februari 2011

BRRRR....

Ja, då har Pelle & Maja gräddnos stuckit i väg. Planet lyfte 10.30 från Arlanda i går och det bar av till destination: Dominikanska. Usch vad jobbigt när vi har det så mysigt i Svedala. Fick iaf ett sms att de kommit fram och det var hav, palmer och kokosnötter överallt :)

Nog om det så har vi ett helt tomt hus här. Rille är i Göteborg på Horse in show med sin lilla hästfru och ska väl kolla in olika hästsorter och dess tillbehör typ... och damen i huset, del vill säga Rebecca stack till Sälen och skulle göra alla backana och after skin osäkert. Återvänder söndag kväll kan jag tro.

Just nu så ligger jag mest och tar det lugnt efter alla dessa väderomslag som är. -5, -17, -1, +2 och typ -24 grader som det varit och det som sagt gillar jag inte alltså ogillar det mycket. Kanske skulle jag ha packat ner mig i en resväska och smygit med lillebrorsan till de varmare breddgraderna ett par veckor, hade suttit fint men min tur kommer .....

Det är den sista dagen på sportlovet för i år och för de som gillar pulka, skidor osv har ju fått ett bra lov. På måndag är alla tillbaks på jobbet som vanligt efter semestrar mm. Skönt med lite ordning och reda igen !

Nu ska jag krypa ner i ett kokande bad efter min träning som utförts. Är så nöjd och det är min doktor med att jag kör min gympa och håller ett lagom tempo utan att komma ur den när kroppen är dålig. Jag är så nöjd med mig själv och det är huvudsaken. Tänk om man kunde stanna som en bil i en oljegrop på verkstaden och ha en ventil så man kunde få en rundsmörjning därigenom, vore perfa ....

Ha en bra dag alla !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar