måndag 28 februari 2011

MÅNDAG IGEN

Måndag igen. Måndagar och Fredagar finns det gott om och det känns vissa veckor att man tänker till mer dessa dagar. Nu är det en ny vecka och på fredagen så: oj nu var det fredag igen.

Det är tydligen väldigt mkt magsjuka som finns nu. Hade sjukt på jobbet och ett X antal patienter har Återbudat pga magsjuka. Usch ! den sjukdomen gillar inte jag. Finns inget värre en det och ont i öronen, det är bland det sista som man önskar få till sitt hus.

Just nu är tråkigt väder också. Skitigt, lite halft blask som fryser till is senare på kvällen och blir livsfarligt. I går kväll skulle jag ta en sväng till affären då det hade fryst på och Rebecca och jag hamnade i en hög precis där bilen stod. Tur att hon låg underst och jag landade på henne med endast en stukad tumme. Jäkla shit alltså vad snabbt det gick. Rebecca klarade sig bra som krock-kudde för mig, men hon är ju lite smidigare en mig så det gick bra. Men halt var det, jädrans osis......

Hoppas också att lillebror har det bra där borta i värmen och vi hoppas att magsjukan håller sig härifrån, vi får väl se om den kommer smygande till i slutat av veckan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar