fredag 4 februari 2011

MIN TAND ÄR LÖS...




I går kväll ringde Max för hämtning på Zero och han sa då att min tand är jättelös Annica, du måste dra ut den. JIPPI, gärna sa jag !

Och när han kom hem sen så placerade han sig i soffan och sa: nu så ! plopp så var den borta. Lilla mjöltanden men det finns fler som ska väck så det kanske blir ett drag till i kväll. HOPPAS, älskar att dra bort tänder. Kan kanske ha med mitt yrke att göra :)

Tanden placerades i ett glas men kom Tandfén ? Nej, jag tror inte det, glömde fråga honom i morse.
Ja ja, frulle och sedan ut i SNÖN igen. Fick sällskap av "korvas"Max en bit mot träningen i det busiga vädret. Just nu så är min syster och hennes man på väg upp mot Eskilstuna för en liten semestertripp. De ska hälsa på faster på lasarettet under dagen, sen blir det som det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar