lördag 11 juni 2011

I DAG ÄR DET FLER STUDENTER


Student fortsätter. I dag så har vi många STUDENTER här.

En dag som de har väntat på så länge
En dag som bara man får en gång
En dag som är något verkligen speciellt




och som också är en dag då känslorna pendlar. Jag vet förra året när Richard tog studenten så sa han en kväll till mig så här.. Tänk mamma att nästa vecka så är det upp till mig hur jag vill att mitt liv ska vara.

Ingen skola som tar ansvaret längre ! Nej och det stämmer. In i vuxenlivet och arbete, försörjning mm. Också lite jobbigt att man nu är vuxen och ingen har ansvar att se till att man har mat på bordet längre utan nu är det bara att slita till sitt brödaföda själv.

Men nu är det några tappra STUDENTER som ska firas.

GRATTIS TILL STUDENTEN

HANNA BROMAN & FREDRIK KARJER &
ALEX FREDRIKSSON & VIKTOR NILSSON
ha en underbar dag och vi ses sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar