onsdag 8 juni 2011

PICS FRÅN GELLERÅSEN


Lägger ut några bilder från helgens killarnaslekracedag...
Lovar att hornen växte ut på precis alla som körde, totalt galet att se hur de kan förvandlas till småpojkar på lekstadiet...

Bilen ovan är JONAS nya bil som han köpte när vi köpte hans gamla. Han sa när vi hämtade våran bil att det skulle inte bli någon ny enligt frugan men som sagt så länge dröjde det inte tills en ny stod på garageuppfarten.

Här kommer mannen min in från ett litet race men jag måste faktiskt hålla med om att det gick ganske lugnt till iaf. Lugnare en vad jag trodde. Lite spärrar
hade de faktiskt i sig
trots allt.

Tjoooo vad det går, ser ut som det gick i 20 km men det lovar jag att det inte gjorde



Lite taktiksnack killar i mellan inne i depån. Ja detta var nog inte det första racet vill jag lova eller jo det var det första men ABSOLUT inte det sista.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar