måndag 6 juni 2011

RILLE PÅ SEMESTER


I ett sådant här plan drog han i väg i, just idag !

Ja just nu så ligger jag i min säng och tänker på sonen min, lilla killen som ska fira sin
20 årsdag nere i Turkiet med sin Rebecka och ett gäng kompisar. Tänk att han är på andra sidan jorden nästan just nu utan sin MAMMA ! Hur ska det gå ?? Och tänk att min BEBIS fyller 20 ÅR, helt crazy måste man säga.

I går kväll så fick jag faktiskt ett sms som löd så här :

HI HI KÄNNS SKUMT ATT ÅKA UTAN DIG. HA HA och en gubbe med en tår... ha ha då skrev jag tillbaks att
Tänk då på när jag är som grinigast, elak och bara gnäller så går det över ! Puss

Nu är han borta och kommer hem nästa måndag kväll och jag hoppas att de kommer att få en supersemester. Bad honom att han skulle ställa kl på 04.30 som vanligt och sedan njuta extra mkt när han får somna om :)



Vad har vi gjort idag ? Jo varit på Loka Brunns motordag. Vi träffade där och åt en helt underbar lunch tillsammans allihopa och sedan bar det av till Gelleråsens motorbana där grabbarna fick köra lite RACE med bilarna.

Undra om de njöt när det fick lufta sina små leksaker ? Jo ni det var bara förnamnet på det hela men vi tjejer fick ligga och sola oss under tiden och myste av det.

Nu är det dags att natta kudden för en arbetsdag i morgon .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar