fredag 11 september 2009

Fotografen på plats igen

Oj, vad dagarna går och folk undrar om fotografen o bloggskrivaren har ballat ur, men nej inte. Har bara haft lite annat att göra :) Men nu så ska jag skärpa mig lite, LOVAR det. I tordags hände inte mer en att grabbarna murade och murade så nu börjar det snart att bli en övervåning.



Ja vad är detta : Jo målarkungen med sin nya pannlampa. Han ska nämligen köra tävling på lördag och då tyckte vi att det var onödigt att köpa en ny lampa för en gång så han fick ta lampan i husvagnen, SNYGG ! Men kom ihåg Tompa att du fick bara låna den, den ska tillbaks till den exlusiva husvagnen som vi har. Vi behöver lyse i vinter och vi ska fortsätta att sitta där på fredagskvällarna och mysa. Eller hur ? Visst är det mysigt att sitta o trycka där inne typ 8 pers + ungar :)
Max och Gurra längst ner i tvättröret. Tänk när vi ska skicka ner dom på riktigt :) men då landar dom mjuk hoppas vi. Det känns ibland som att vissa vuxna skulle vilja prova men jag säger nej, skulle va fint att ha Jögga, Tompa eller Kent sitta fast på halva vägen ner. Skulle ju inte förvåna mig om någon av dessa busar provar på när taklagsfesten äger rum. Sen har jag hört att Tompa nu ska få komma. Har inga bildbevis över det han säger så det tål att tänkas på. Ni vet ju att det ska fotas :)

I fredags började Max och jag fixa trädgården igen, känns som det bara växer och växer det där gräset. Miljoner äpplen att plocka upp och slänga i den supersnygga komposten. Nu är det inte bar Simon som gillar min gummistövlar ska ni veta. Maxen hade dom på sig med nöje. Hoppas det kan fortsätta att han gillar att springa med gräsklipparen sen när huset är färdigt och vi bor där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar