fredag 4 september 2009

Nu så är det färdigt !

Känns som det varit en lång natt. Kent har hostat så han nästan dött... han har iaf hostat så han har kräkts så överdriver jag inte. Samtidigt så har det regnat hela natten känns det som bara för att vi inte vill att det ska regna. Så vad tänker man då ? Jo, hur ska det gå i morgon bitti ?


men det gick .... BRA ! Super. Bilarna anlände som det var bestämt. Rille o Kent drog upp runt 6.00 och började fixa med allt. Så nu har vi ett golv !


Bilen kördes av en kille som kom från Katrineholm, skithäftig grabb med ett så roligt och hjärtligt skratt. Katrineholms-skratt som vi sa. Jo då, men vi hade lite roligt iaf åt grabbarna grus när de höll på för humor hade de så det räckte och blev över.

Här står dom och en sak jag inte fick avslöja var deras underbara namn som vi kom fram till. Bo-Mikael var den första drummeln, den andra heter Joakim Carl-Gunnar och sen byggherren själv Kent Lennart. Man kunde ju nästan tro att vi var på Strigeln och jobbade bland gamla farbröder. Skratta gott som skratta sist men mina namn tänker jag aldrig avslöja för jag tror att min pappa måste ha varit full när han döpte mig !!

2 kommentarer: