onsdag 28 oktober 2009

Innerdörrar

Vissa saker fixar Kent och vissa saker fixar jag och som sagt så fixas det mesta tillsammans. Men de flesta saker som gäller inredningen styr han över på mig :) han säger bara att det där blir superbra Annica, du grejar det där bäst själv. Jag fixar med annat som jag är bättre på. Ja det är sant, man är bättre på vissa saker och vissa saker känner man inte alls för då är det bra att den andra ofta tycker eller har bättre koll. Vi får väl se i morgon när fönstren kommer om jag skulle ha låtit någon annan beställt de :) hi hi det kommer att passa som handen i hansken som Kenta säger.

Jag har fixat lite med innerdörrar. Finns hur mycket som helst att välja på men gillar släta dörrar. Enkelt att hålla rent och ser rent och fräscht ut. De flesta dörrarna blir vanliga men det ska vara ett par skjutdörrar i huset för att spara lite plats och bryta av med något annat.
Ja annars så jobbas det på i huset med allt möjligt. Känns som man just nu är inne i en beslutsperiod igen, mkt att kolla upp och mkt att ta beslut när det gäller intredningen. Tiden går och ja det har varit en tid nu som man bara liksom har kört på med väggar och el m.m men ju längre fram vi kommer så ska det handlas grejor. Ska kolla upp lite vitvaror i helgen tänkte jag så man får lite nytt att fundera på :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar