söndag 4 oktober 2009

Kort från fredagen, bloggerskan har varit på semester !

Här är JAG uppe allra längst uppe på taket. Fy ! känns som att man ska ramla ner när som... och jag lovar att gör man det så slår man i hjäl sig. Vi har nu lagt halva andra sidan och det känns jätte skönt med tanke på att man vill ha det så taktätt så snabbt som möjligt nu när hösten börjar komma.


Kent som dansar lite mitt i allt jobb, kul att vi kan ha skoj under tiden vi jobbar. Men jag känner nu att jag börjar tröttna på taket och allt jobb med taket. Nu vill man liksom börja på nästa steg. Sådär är det hela tiden, typiskt mig att jag vill liksom se nästa steg. När det inte finns så mycket att göra för mig så blir man lite oengagerad i det just det momentet. Bilden under här ser man en nästan taktät övervåning.

Måste faktiskt säga att vi har en fantastik hjälp av dig Richard, du är super duktig som hjälper oss hela tiden. varje dag lägger du ner så mycke tid på att hjälpa Kent. Du är super ! du kanske kan få bo hemma ett tag till nu när du sköter dig så otroligt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar