torsdag 20 januari 2011

ANTENNFIX


Så här ser man ut när man ska upp i Skyliften och ställa in antenn, speciellt mössan är snygg.

Vi försökte oss på en justering av antenn i går men det gick inte så bra. Alla kanaler vill inte finnas oss till godo. Nu tycker väl jag att det inte spelar någon roll. Bara vi har som vi har med de vanligaste kanalerna så är jag nöjd.
Tror inte att det är någon annan som bryr sig heller men har man dom så ska man ju iaf kunna se dom. Vi får försöka komma på något annat.

I dag åkte mina kära arbetskamrater på två dagars kurs till Norrköping men jag valde denna gång att vara hemma eftersom det är två rätt jobbiga dagar att sitta still. Nya arbetsklädskollektionen ska visas och lanseras och mycket annat kommer säkert att hända, men jag sparar mig och följer med de över 500 personerna nästa gång. Hoppas iaf att de får kul även om min "boss" får i år en annan rumskompis :)


NYA LOGGAN vi fått !

Snart har ännu en vecka gått och i morgon är det fredag IGEN.
Mina föräldrar ska i helgen åka söder ut och besöka solen och dess strand där på andra sida jorden. Hoppas de får en supersemester för det behöver dom just nu i allt.
I morgon väntas besök av den gamla"mellösabon" Annica kommer hit och hälsar på och
mycket skitsnack blir det då. Tjejen är ju rätt bra på att ventilera munnen :) :)

Nu blir det en sväng ut i solen tror jag. Ha en bra dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar