onsdag 5 januari 2011

TRETTONDAGSAFTON

Ja då snöar det igen då, snö snö snö och mera snö. Mysigt ! När det är vinter som sagt så kan det lika bra vara vinter ordentligt. Inte bra för min kropp när det pendlar för mycket i temperatur för då mår den dåligt och har ont. I dag har jag redan hunnit med att vara hos min syster på hennes kontor för lite tjejsnack :). Rebecca har hunnit med ett ordentligt besök hos frisören kl halv nio ( mormor) redan. Blev klippning, toning av utväxt och slingor.

Nu pågår också mer bastubygge och den blir så fin våran lilla bastu. Kan nog nästa vecka ha premiär i den, hoppas jag iaf.

Ja trettondagsafton ? vad händer då ? Kanske en liten sväng ner på stan för ett glas vin, varför inte. Se på lite folk och ha det lite mysigt. Blir nog först en sväng till lillebror & Sofi för att ta en liten titt i deras lya igen. Måste ju kontrolleras med jämna mellanrum. De fixar ju jämt med en massa, precis som man gjorde för 15 år sen. Då man var lite yngre och hade ork :)

I morgon kväll är det Kalkon hos mina föräldrar som gäller. Släktingar från Göteborg är här och hälsar på en sväng. Och den årliga kalkonen måste bara ätas !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar