lördag 1 januari 2011

VÄLKOMMEN 2011

Nu har vi ett nytt sprudlande år framför oss hoppas vi. Ett fartfyllt, glädjande 2011 som vi hoppas blir lika bra som 2010.

Vi hade en jättetrevlig kväll i går med vänner. Vi åt en helt utsökt nyårsmiddag. Tänk vad mat som man planerar och som man verkligen tar sig tid med blir GOD.
Det märker jag nu också i huset vårat. Vi satsade på ett välplanerat kök som man kan vara många i samtidigt så man just kan umgås under tiden man lagar mat.
Helt underbart att få ha kul/trevligt och att man lagar mycket mat tillsammans som just Kent och jag gör. Vi kan stå en kväll och laga mat och bara njuta av det. Det är livskvalité.

Tack vänner för en mysigt slut på 2010 och en mysig start på 2011

Detta år så ser vi fram emot nya utmaningar. Vi har också några i vår omgivning som har jämna årsdagar såsom Rebecca som blir 18, Richard 20, Lillebror 30 och sen har vi några studenter också. Kommer bli ett fartfyllt år hoppas jag med mycket roligt.

Några nyårslöften ges inte för det finns inget som jag inte gör idag som jag skulle vilja börja med.
Har iaf bestämt att njuta av detta år och att sätta oss i första hand. Tänka på sitt bästa och vad man själv vill och inte låta andra styra över hur man vill ha det.
Det är ju så att när man blir sjuk och får lite som man inte kan riktigt styra över så behöver man mer tänk på sig och sitt. Det är nog mitt löfte att nu när man fyllt 40 så ska man väl få njuta och göra vad man själv vill utan en massa måste från andra. Njuta livet nu när kidsen är stora och klarar sig själva ......det är det som är löftet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar