söndag 16 januari 2011

BILGRABBARNA


Våran käre Simon var över i fredags kväll för att vis sin nya fina bil och då som sagt så blir det MYCKET BILPRAT. Morbror Kent gillar ju när killarna snackar bilar med honom. Man ser iaf att de är släkt de här två goingarna..... Tvångstog lite kort på honom också... I LIKE IT !


Nu kommer det ett äkta kort på hur det ser ut vid soffan. Lite kalt på väggen bakom och har inte kommit på vad som ska få pryda väggen bakom ännu, men det kommer.
Passar också på att visa ytterligare en present jag fick när jag fyllde 40, ett väl efterlängtat armband som jag spanat in hela hösten så nu pryder det min arm, JIPPI...


Gårdagen var väldigt lugn och skön. Låg i soffan och bara myste nästan hela dagen. Bok, tidningar och lite choklad gjorde mig sällskap och naturligtvis min käre sambo också. Kvällen spenderades hemma hos Jörgen och Camilla tillsammans med Kents syster och hennes champageman men igår höll han sig och oss till vatten bara och något glas vin.

Tänkte vi skulle ta oss ut i halkan och regnet idag för en promenad men vet e´tusan om man vågar. Vill gärna inte ringa jobbet i morgon och säga att armen/benen är i paket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar