fredag 28 januari 2011

HEMLISEN.....

Mina ringar jag fått. Den ena av min sambo och den andra av min fästman ??


Nu ska jag väl avslöja denna hemlighet för de som ännu inte märkt det.... Det är så att vi förlovade oss för exakt två veckor sen idag. Fredagen den 14:e blev han min FÄSTMAN :)

Nu är det så att den ena ringen fick jag i 40 årspresent då han fortfarande bara var min sambo :) och det är en vitguldsring med en sten
i som de gjort på Tre Smeder.
Den släta är min förlovningsring. En slät enkel ring som är så fin tillsammans med stenringen och den som sagt fick ja ju då av min fästman den 14:e, mannen som man numera säger att det är min fästman.




Vad har hänt mer ? Jo lite besök av några kära målarkillar som var riktigt på G efter jobbresan de hade förra fredagen. Kim & Dan heter de kära grabbarna och de var nog rätt slitna fortfarande i måndags hörde jag och jag förstår det.



Rebecca & Fredrik hade en upplevelsekväll. Rebecca rotade bland gamla saker sedan hon var ett litet litet barn. Spel, böcker och lite smått o gott.

Nu är det äntligen FREDAG och ser fram emot en mysig kväll med lite god mat och tv.

1 kommentar: