söndag 16 januari 2011

VÄGGORD & 2 TILL MIN SAMLING


I höstas så vann jag utlottning av väggord på en blogg. Tog 100 år innan dom kom och då hade jag liksom tappat gnistan för dom. Men så tänkte jag att Rebecca skulle få de till sitt rum och jag kände att jag ville göra något kul av orden.

Jag var ner och köpte canvastavlor 3 st och satt på dessa ord på tavlorna. Det var ett jäkla skitjobb för de ville inte fästa på själva tavlorna men efter många om och men
så satt de där och jag fick sedan spraya hårspray för att få de att sitta kvar.
Fint blev det och nu så står dom här och väntar på att få en plats i hennes rum.


Har glömt att skriva att jag fick 2 stakar till samlingen av mina svärföräldrar i julklapp, så nu är de 5 st men ska ha några fler har jag bestämt mig för.

Nu blir det kvällsmys med Grekiska piroger som Kents mamma ringde och sa att vi fick hämta. LYX och GOTT...

Sen blir det mys i soffan till SOLSIDAN, jippi att det är tillbaks !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar