tisdag 25 januari 2011

GRATTIS BIA


Just i dag så har våran TOBIAS "Bia" äntligen fått sitt KÖRKORT. Grattis mosters gull och kör försiktigt nu i halkan och du gjorde rätt i att du slängde böckerna på vägen hem.

Vad har hänt mer hemma i huset ? Inte så mycket hemmapul har det varit senaste dagarna men i kväll blir det lite fix.
Ja, min Mamma & pappa ligger just nu på andra sidan och solar vid pooolen fick jag rapport på. Det är dom värda och lillebror och jag håller ställningen här hemma. Har inte varit och hälsat på min älskade faster som jag tänkte att jag skulle ha gjort. Anledningen är att Rille är magsjuk och det är ju inte så bra om hon blir sämre.


En bild från solen där på andra sidan och hoppas verkligen att de njuter solen ordentligt. Nu blir det lite matlagning och sedan en promenad tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar