torsdag 13 januari 2011

LJUS ELLER MÖRK


Åh vad jobbig jag är ibland. När jag är mörk då vill jag bli ljus och när jag blivit ljus så vill jag ha mörkt hår. Har varierat ganska bra och ganska många ggr i mitt 40 åriga liv. Och nu är det ljuat men nu ligger jag här och tjatar på min käre sambo att han kan bestämma eftersom jag själv inte kan det denna gång.
Han säger inget men jag vet att han gillar det mörka mycket bättre så nu blir det nog en tur ut för att fixa toning, tur att min mamma är frisör. Utan henne skulle det inte gå, har varit där i dag och tunnat ur barret lite/mycket och känner på mig att hon kommer säga:
Gud vad jag blir trött på dig ANNICA.....

Jaha då var det lite ombyte i sjukstugan, nu IGEN ! är det Rebeccas tur att ligga nerbäddad. Det avlöser varandra ganska bra och lillebror min har också varit hängig. Nej nu ska vi ta en tur ut på promenad och det återstår om håret blir mörkt i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar