tisdag 4 januari 2011

JULGRANSPLUNDRING


Inte riktigt men nästan så här såg våran gran ut när
den väl var ute.....


Tjohej....

Nu har Rebecca och jaf haft julgransplundring. Hanna är sjuk så tyvärr blev hon inte bjuden. Våran fina superstora gran har åkt ut mot min vilja för första gången i hela mitt liv. Jag brukar ju alltid kasta ut den så fort som möjligt men inte i år.

Den var så fin och "barrade" inte någonting. Jo när vi började att klä av den så fick jag värsta chocken... säkert en drilljard barr.
Shit, vilken tur att jag inte hade tagit i granen och visste detta tidigare för då hade den säkerligen åkt ut hi hi... Tur hade vi också som hade granen placerad precis vid ena stora altandörren så det var bara att vika ut den så var det klarrrrt...


Tänk att det blir så fint när man tar fram allt "jul" och klär granen
och sen blir det så fint igen när man tar bort allt.

Sjukstuga igen här... Nu ligger Richard i influensan. Konstaterade igår att jag snorat och snutit mig nu i 3 veckor konstant och det går aldrig över ? frågade på apoteket när jag var där i går hur mycket snor man egentligen
kan ha och svaret blev: NÄSTAN HUR MYCKET SOM HELST, så jag får nog hålla på ett tag till mina nära & kära men alla mina näsdukar.
Nu hör jag från övervåningen en riktigt snorig kille. Nu får vi löpa och köpa 5000 pack snordukar till tror jag. Årskonsumtionen på papper börjar bli ganska rejäl redan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar