torsdag 6 januari 2011

SNÖKAOS

Detta är vad som ska ätas i dag. Den årliga Kalkonmiddagen hos mina "päron"


Ja ni, det snöar inte lite ut. Och det ska snöa i några dagar till, helt galet men så mysigt. Vi var nyss ute och skottade och sen en sväng till stan och när vi åter
kom hem så syntes det inte att vi skottat.
Tur att gården är stor så man har någonstans att lägga all snö.


Fick en sådan här som min syster säger ofta, en sån du vet. Jag vet precis vad hon menar och det är en riktig röjarkick, energikick, städgalenhet eller typ en snarare möbleraomochstädnoja...... så jag tog och stängde in mig på kontoret och röjde pärmar, papper och gjorde om i skåpen. Sprang ner en sväng till stan och handlade nya pärmar. Svarta med svart rygg så det matchar riktigt ordentligt där inne med :)

Nu bär det av snart för att hämta Max och Rebecca och sedan far vi ut mot Börsökna och maten mums....

1 kommentar:

  1. Älskar dig för den du är och kommer alltid att göra det......... Älskade syster <3

    SvaraRadera