torsdag 14 januari 2010

Åh jag älskar verkligen dig ....

lilla sötnosen. Du luktar så gott och vill ju kramas. I dag var Camilla & jag ute och gick i över två timmar. Det är verkligen så mysigt med barnvagn. Tror jag ska köpa en och gå omkring med hi hi:)
Vi var sedan upp i huset och gav Hugo lite mat för att han blev lite otålig i vagnen så det blev ett stopp där men ungkotten ville ju inte äta när vi väl hade fått in vagnen, av oss kläderna och satt oss till rätta. Nej då han var bara lite kramsugen tror jag för han blev tyst så fort han kom upp ur vagnen. Buse...

Sedan blev det mera promenad och tjejsnack ssss....... hemliga saker ! Vi tog sen en liten lunch på Ming och Hugo fick mat, ja stackarn fick något snusk i en burk. Stackars älsklingen som inte fick smaka av oss.... Hugo måste sedan helt glömt bort sin mamma när vi satt där för då var det bara gos som gällde. Mamma hade hamnat utanför Hugos synfält så då var jag poppis och fick alla kramar.

Lite modernare barnvagnar en för 19 år sedan då jag köpte Rilles vagn. Tack Camilla för en mysig dag tillsammans.

4 kommentarer:

  1. Låter liiite småsugen på en liten...eller?
    Ja det är en viss skillnad på vagnarna nu och då! En likadan Teutonia gled vår lilla Måns runt i första tiden. Nu har vi bytt till en lite tråkigare sulky.
    Ha det bra!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera
  2. Tror också att hon är lite sugen, du hinner ju innan 40-årsdagen :-)
    Tack själv för en toppendag!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Det har varit super mysigt med en bebis...man har ett helt annat perspektiv på livet som mamma när man är äldre...jaja nog tjatat om det.
    Du undrade om jag hade tips att tänka på ang huset...
    STOR tvättstuga...klantigt som f-n men vi tänkte inte på hur mycket plats bergvärmepump, extra stor varmvattenbehållare mm tar...

    Tjockare innerväggar...vi hör en smygfis från andra änden av huset! ;))
    Vi har supertjocka ytterväggar iallafall, där snålade vi inte.

    Kommer inte på något annat...det kanske kommer...
    Jo! Du undrade om du skulle ha handtag eller inte...i köket, då ska du ställa dig frågan hur mycket vill du gnida? Jag putsar våra hantag jämt och ständigt! Fundera på det du!;)

    Vi hörs vidare...

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte konstigt att med allt planerande knappt sovit på ett halvår:)vaknar mitt i nätterna och har kommit på något nytt eller något som ska ändras, det är inte lätt men så jäkla roligt. Vi har faktiskt tänkt på tvättstugan storlek för vi visste att dessa saker tar stor plats, det berättade de för oss när vi ritade huset så det känns bra.

    Eftersom det är ett rent stenhus så är det murade inneväggar också så det behöver vi inte vara orliga för att någon ska höra min fis men förresten Sanna så fiser/bajsar väl inte tjejer. Ja du och med de där handtagen så kan man ju funder på avd som är mest praktiskt ? Tål att tänka på. Hörs som sagt..... Annica

    SvaraRadera