söndag 17 januari 2010

Söndagsbesök

I dag har Gustav och Catrin varit på span i huset. Gurra tyckte att det var läskigt att gå upp för stegen som vi har men det där var väl inget tyckte han när han väl kommit upp värre när han skulle ner. Men lite modigare en Rebecca var han iaf :)
Hoppas heffas tjuvar inte kommer klättra upp på någon stege när hon ska ta dom för då kommer de lindrigt undan.


Flytspacklingen i tvättstugan har gjorts idag för att i veckan ska den ev kaklas för att vara färdig när värmepannan kommer och ska in.

Lilla toan nere har också fått flytspackel.

Nu blir det söndagsmys i soffan med lite Chirre..... I morgon fyller min kära vännina Helena år. oj oj.... jag skulle var skiträdd om jag var henne.Håll dig vaken i natt gumman när vi kommer. Äntligen kommer jag få lägga ut en bra bild på henne, alla födelsdagsbarn sätter vi ut här.
Ha en trevlig myskväll !

1 kommentar:

  1. Du är bara stor i truten!!!!
    Du sussar nog gott i natt och jag får sova ifred....haha.

    SvaraRadera