tisdag 19 januari 2010

NITTONDE JANUARI

Denna bild är från den 19 september, precis 4 månader sedan. Åh, jag har nästan glömt bort. Tur att man har tagit ett antal tusen bilder på bygget. Är så kul att kolla tillbaks. Vi kollar faktiskt på korten flera gånger i veckan och varje gång så säger vi : Åh, gud kommer du ihåg när vi höll på med det där. samma replik varje gång :)

Detta är precis på dagen 5 månader sedan. Murning av lite innerväggar och uppställning av stämp, åh vad det var jobbigt med dom där. Tur att jag hade Catrin ( hollywoodfrun) till hjälp eller var det så att vi konstaterade att vi inte var några j.... hollywoodfruar !


Hade nästan mardrömmar om dessa hi hi... men tänk vad fort man glömmer allt jobbigt. Måste bara berätta en rolig sak som vi var med om i helgen.
Vi träffade ett par tjejer när vi var ute i fredags som visste att vi höll på med huset. Den ena frågade Kent om det var han som skulle sätta kakel i huset och då sa jag att han gör ALLT, precis allt och att de har ingen aning om hur mycket jobb det är att bygga helt själva då säger den andra tjejen så här : vadå bygger ni själva ???? jag har ju åkt förbi där och trodde det var ett BYGMA hus som kom på typ i en lastbil. SUCK de måste ha varit fulla och vi nämner inga namn eller hur ? Ett gott skratt fick vi iaf eller hur Camilla Zentio !!!
Nu ska jag snart iväg på ansiktsbehandlingen som jag fick av Kents pappa och Kerstin bara så där för att de tyckte vi behövde lite lyx, Kent ska i väg på fredag och få sitt. Kallas lyx att få ligga 90 min och bara ha det skönt !
Sen har jag lite i huset som måste planeras på plats så det blir en tur dit senare. Ska kolla upp lite var spottarna ska sitta i flickornas rum.
Ha en bra dag !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar