onsdag 20 januari 2010

Sjukstuga här

I dag är det sjukstuga här, har kännt mig krasslig sedan i måndags men nu har det brytit ut. Ont i kroppen och tung i hela knoppen, snoret rinner och har lite rethosta. Hoppas den inte blir värre för det är inge roligt att hosta sig igenom nätterna. I går hade jag så ont i magen så jag trodde nästan att maginfluensan kommit hit men det gav sig men känns iaf att det är något och har absolut ingen matlust.

I huset så har det satts golvbrunn och lite fix inför mer flytspackling i helgen. Det kommer på fredag komma ett lass med skivor som ska skruvas dit som innertak på övervåningen sen börjar det bli ordning där med.
Nu känns det som att det går undan. Händer mycket nu och det känns och syns. Mycket tänkande på inköp av allt, står oss nära just nu. Kul värre :)

Nu ska jag byta liggställe igen och lägga mig i sängen. Varvar soffa och säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar