fredag 29 januari 2010

Anna 40 år

I dag fyller min gamla barndomkompis Anna Helgstrand 40. Vi har gått hela våran skoltid tillsammans. Åk 1-9 samt gymnasiet tillsammans. Oj oj vad saker vi hunnit med under alla år. Cykelolyckor, camping i Vilsta, Kanotsemester och ja mycke mycke mer hinner man på 12 år i skolan. GRATTIS lilla Anna som var lite större en mig i skolan men är nu mindre en mig. Jag tror som alla andra att jag måste växt när jag slutade skolan för i skolan var jag minst och hade inga 1.69 som måttet mäter nu.

Grattis Mogna kvinnan på din födelsedag ! ser fram emot vårat firande med alla !

1 kommentar:

  1. Hälsa Anna och gratta från mig!
    Mitt jobb hos Eva Berggrund är snart ute på annons! Vet du någon som är sugen?
    Jag drar vidare efter 17 år! Ska börja på Kungskliniken hos Vallos! Känns toppen!
    Ha det bra!
    Hälsningar Sanna

    SvaraRadera