torsdag 21 januari 2010

Trädet....

Vi ska ta det hela från börjat att i somras så störde jag mig på ett träd nere vid vattnet som skymde sikten lite när det var som grönast. Jag var ner och svor ett par gånger och hoppades att trädet skulle dö till nästa sommar för att få de fulla möjligheten att se vattnet från hela den blivande altanen som vi ska bygga efter huset i sommar.

Jag skojade och sa att jag skulle bjuda in Richard och hans kompisar på klätterparty. Det vill säga att jag tänkte be de att klättra lite på grenarna så det kanske skulle försvinna ett par eller ett par fem stycken :)

Ni ser ju vad grönt och lummigt det var, observera VAR ! De har också varit så mycke sly som de rensat rent på så nu är det ännu lättare att bada här nere.

och igår så kom det folk från Kommunen som rensade och fällde träd inför det blivande Å-bygget och hux flux så var det ju precis som jag vill ha det. Tänk att i bland löser problemen sig själva och ibland så har man sån jäkla tur. Blev så jäkla skitbra och kommer att bli kanon till våren och sommaren. JIPPI !!! vad jag älskar (kommunalarbetare)

Nu kan man t.o.m se vattnet när man står i köket och lagar mat. KANON !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar