måndag 4 oktober 2010

ARMI FITNESS

Är han galen eller vad är frågan ? Jo min bror har börjat träna med dom. Helt galet: I Vilstabacken leker de som idioter eller vad ska man kalla det för något. I sex veckor ska de slita skiten ur sig för att det är kul ? har aldrig hört något så dyligt och man betalar för det också.
Jag tror det är 30 årskrisen men lillebror sa att det var allt mellan hans ålder och min mammas ålder, kan det stämma ? då kallar jag det en galen 60 åring som försöker ta sitt liv. De ska tydligen bära varandra upp o ner i backen, krypa i sandhögar och vad gör de ? jo springer dessutom med en stock i händerna el armarna. Jag ska iaf ta mig dit en morgon typ 05.00 eller när de nu började. Måste ju bara se på galningarna........
www.armifitness.wordpress.com

Ja det är ju iaf inget för en annan men Anders tror på att det vore något för Kent som har en enorm styrka, men det vet jag inte om jag håller med om :) Ska han springa med en tantalutta på 60 bast på sin rygg upp för Vilstabacken så tror jag att den kvinnan kommer att bli avkastad ganska fort.

1 kommentar:

  1. Jag veet! Helt galet! En av mina kompisar Åsa Skogsberg var med i våras. Hon undrade om inte jag skulle med? NOT!
    Ha det bra! Kram Sanna

    SvaraRadera