fredag 29 oktober 2010

JAG TRODDE...



att det bara var att asfaltera :) men icke sa nicke och hur många lager sand, grus, sten, mindre sten, stora sten och ja allt vad det heter. Fattade väl att det var mkt jobb med detta men inte så här mkt. Ska vara klart tydligen i kväll för asfaltering på mån-tis. Den blev nämligen uppskjutet för att det var lite som inte han göras färdigt ute på PEAB:s mark.



Så här ser det ut när plattan är på plats och en av alla grushögar





Min dator har influensa tror jag, gör inte alls som jag vill och har haft strul hela fm. Den hoppar hit & dit och är helknasig. Kanske behöver vila i helgen och njuta av fredags och lördagsmys som vi alla andra behöver. I kväll blir det god mat, godis och IDOL !!!





2 kommentarer:

  1. Tack för titten vi fick igår, det var mycket inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Modigt gjort av er att våga komma men man måste sa jag tull mig själv när jag plingade på i ett hus på Djurgårdsvägen. Hör av er om ni vill ha
    mer info för erat ev kommande husbygge ! Fega inte för det är en sån häftig resa i byggandet och klart värt allt slit.
    Annica & Kent

    SvaraRadera