lördag 30 oktober 2010

USCH....

Ja just ja och vadå ? tror dom att vi ska bli avis på de ? Jo då, älskar verkligen sådana sms Sofi. Så här löd det:
Åh vet du vad vi gjort typ nuuuuuuuu ! Jo vi draaar till detta stäääälle några veckor i viiiiinter. Stället är DOMINIKANSKA samana halvöööööön och där ska vi ..... bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaa och blaaaaa blabla
och ja ba KULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL för er men jag ville inte åka iaf för jag är flygrädd och gillar iaf inte att bada, sola, ha semester och jag gillar inget sådant.
Jo då nu har de bokat sin resa till andra sidan världen och visst unnar jag dom det men jag bara blev avis. Men jag tror om jag känner min lillebror rätt så har han bokat för fyra. 40 årspresenterna till oss eftersom vi fyllt, eller hur ?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar